Amanda Gabriella Patricia

2010-02-21 @ 17:05:44
Idag blev Fasters söta prinsessa döpt. Hon var så duktig, grät inte eller förde inget ljud under hela cermonin. Mikael blev gudfar och Helena blev gudmor. Trevligt :)
Idag ska vi gå och se Shutter Island på bio med Oufki och Patrik.
Nu är det vara tio dagar kvar tills vi ska få åka till värmen. ÅHHH jag längtar, ta mig dit idag. Har lyssnat rätt mycket på Lionel Richie - all night long. Riktig sån sommarlåt. Man ligger på stranden och glassar med en drink och lyssnar på den och bara kollar ut över havet och NJUTER. Eller sitter på sin balkong innan man ska ut på äventyr och bara myser till den med en drink, tro mig, låten ska med ner :)
Igår när jag jobbade så började jag helt plötsligt må PISSdåligt. Började kallsvettas och klökas. Trodde seriöst att jag skulle spy i kassan. Fick springa in på toa men spottade bara.. Riktig hemsk känsla. Sen började huvudet med, kände inte alls för att sitta där och vara trevlig mot alla kunder när man mådde piss. Var nästan en sån känsla jag hade när jag satt på bion och började må dåligt. Så jag fick åka hem, där la jag mig i soffan med filt och mjukiskläder och drack varmt te för att kurera mig. :( Tur att jag mådde bättre idäg så jag kunde gå på dopet, för hade det varit vinterkräksjukan så hade jag inte kunnat gå på något dop idag :(










Om du tycker jag är söt, skulle du sett min faster ;) Haha Ella har ärvt
den från Kimi.



Jag tycker om att ha snuttisen på huvudet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback