SEMESTER!!!

2010-08-02 @ 09:59:53
Nu har jag äntligen SEMESTER. Gud vad jag har behövt detta. Inte för att jag kommer ta det lugnt förän på lördag då vi åker till Turkiet men det går iaf inte ut på att jobba. Måste få saker sålda och packa det mesta. Lägenheten MÅSTE bli klar tills på fredag! PANIK! Ahhhhh!!! Men men, vi fixar detta!

I lördags var det party party. Mikael stack på sitt håll och jag på mitt. Jag mötte upp Anna och Jimmy, sen blev det förfest hemma hos dom och sen hampan & Cardinal. Vi gjorde oss av med Jimmy efter Hampan för att köra en tjejkväll haha. Inne på Cardan mötte vi upp Mikael o hans lilla gäng. Jag har ALDRIG sett honom så full..han hade druckit massa Champagne och annat. HAHA...men han fick lida för det senare under kvällen hahaha. Hade så sjukt kul inne på Cardan med Anna, blev shots, cider och massa DANS tills svettet nästan rann från oss. Så det ska vara. Igår kom jag på att jag ville gå på FESTIVALEN i lördags, men jag gick aldrig in i något tält och satt där. Det är ju lite det som är meningen tycker man. Jaja, nästa gång! Haha en sjuk sak, jag hittade inte mina nycklar på morgonen när vi kom hem, alltså jag var säker på att jag hade öppnat dörren med dom men sen hittade jag inte dom, och NI VET hur det KÄNNS när man tappar bort nycklar, mobiler eller plånböcker!! Man får sån ångest. Inatt låg jag i sängen och var rädd för att någon skulle komma och öppna vår dörr haha..sen igår när vi låg och kollade film så satt jag bara och tänkte på nycklarna och hur dum jag kände mig som hade tappat bort dom. Skulle ringa cardan idag och hampan, men så tänkte jag - JAG KOLLAR EN GÅNG TILL...och guess what..jag hittade dom!! Helt överlycklig. Hade fått lida en hel dag av ångest pga dom för inget, för dom var ju här hemma :)

I fredags såg vi Inception. Bra film, dock rörig för det gäller att hänga med !

Vill inte ställa mig på vågen idag, Popcorn i fredags, fest i lördags och krängdag igår. NEJ jag går till gymmet istället. Hörs!!



Lördagsbilder :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback