Hemma igen.

2010-08-23 @ 14:18:57
Vi kom hem natten till söndag runt 4 på morgonen. Var riktigt trötta, blev mat och sen sängen direkt. Vi har haft två helt underbara veckor med sol och bad. Jag har lagt på mig ca 4 kilo, fattar inte? Kanske mycket vätska nu i början som ska ut, plus att man inte varit supernyttig där, men skit i det, SEMESTER :). Ska iaf börja träna snart igen och nå dom där 55 kilona. Så fort vi har flyttat vilket är nu i helgen. Har fullt upp med packning osv. Plus att jag måste köpa ny Ipod då min stannade kvar i Turkiet :(. Kan inte träna utan musica.
Side var underbart fint, man märker dock att det är en familjeort. Hade hellre åkt till Alanya igen (varit där en gång innan för längesen). Det vi behövde var avkoppling och det fick vi i Side iaf. Vi besökte en Vattenpark i Alanya där vi fick leka av oss en dag :) Älskar såna ställen. Jag och älskling åkte även Ringo på stranden. Det är när man sitter i varsin rund uppblåst sak och så dras man efter en båt. Haha sjukt kul var det. 
Hinner inte skriva så mycket mer nu, måste packa vidare. Kommer bilder lite senare från Turkiet.

Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback