Det närmar sig..

2010-08-05 @ 09:41:57
Nu närmar sig den RIKTIGA semestern och vi beger oss till TURKIET :) ska bli så skönt med sol och bad och MASSA avkoppling. Både jag och M behöver detta...kan ju säga att det tar stryk på förhållandet när man har en lägenheten som ska renoveras samtidigt som man jobbar och har tidspress på sig. Så nu ska vi bara njuta av varandras sällskap. :)
Idag ska jag packa ner resten, sen måste jag börja packa till Turkiet med. Får packa lite för M med. Han har semester nu men skulle vara i lägenheten 7 i morse. Gäller ju att få så mycket gjort som möjligt nu innan lördag.
Jag kan inte göra så mycket mer där faktiskt, så jag är här hemma och fixar med denna lägenheten. Känns som jag har lagt ut alla våra möbler på blocket haha. Idag ska jag lämna Frostie hos M:s föräldrar, han kommer ha det mycket roligare där eftersom dom har en stor grästmatta osv. Ska iväg och beställa en soffa idag med. Måste göra det eftersom det är leveranstid på sådana.

Är inne i en period där jag tänker på min mamma hela tiden. Jag saknar henne. Som jag skrev sist så gör det extra ont vissa dagar. Det är så mycket som påminner om henne, det är så mycket jag vill att hon ska vara med om här hos oss. Det är så frustrerande att veta att jag inte kan göra NÅGOT alls för att hon ska komma tillbaka...
Älskar dig mamma, jag hoppas vi ses en vacker dag.

Bryr mig inte om träningen idag, vill hinna med packningen och allt sånt innan vi åker. Gjorde upp ett schema igår på allt jag har att göra tills lördag och jag vet inte ens hur jag ska hinna med allt. Min vikt går neråt på vågen iaf. Så det är skönt. Allt det onyttiga jag åt på dom fyra dagarna är borta nu iaf.



Busiga Frostie älskar att leka med M:s strumpor haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback