Wooww

2010-04-29 @ 13:22:21
Äntligen har jag fått rätt på en ny bakgrund på min blogg...jag är ju dock inte nöjd men denna kan vara bra att ha så länge. Jag förstår mig inte på hur jag ska ändra header och sånt. Fattar NADA. Men men.. :) Annars sitter jag bara här nu med världens huvudvärk och är hur sliten som helst...håret står åt alla möjliga håll, myskläder och lite sockerfria digestive kex med lite funlight... spyyyyyr på att sitta hemma...BLI FRISK....
Kollar lite weekendresor till mitt älskade Polen. Vill så gärna åka dit med M nu i juni. Han fyller ju år då med, hade varit perfekt. Mysa runder på stan och fika överallt. Saknar Polen otroligt mycket. Fast jag är född här i Sverige och aldrig har bott i Polen så är det verkligen mitt andra hem. När jag är där så är jag så lycklig och jag älskar verkligen alla städer med gammalt stuk som tex Krakow. Favoriten är nog faktiskt Warszawa. Jag älskar storstäder och den staden har STIL. Där är så mycket blandade byggnader, både gamla och helt nya. Härligt.


Krakow


Warszawa


Warszawa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback