Underbart väder...

2010-04-26 @ 16:01:10
Men jag får tyvärr förbli soffliggandes. DUMMA VIRUS!!! Var precis hos läkaren och han kom fram till att jag hade virus, med VAR??? Det vet han inte än. Det var för tidigt att se tydligen. det är så frustrerande när man knappt kan gå för att man är så yr och rädd för att tuppa av, när det känns som någon försöker mosa mitt huvud hela tiden, när jag har ett tryck över bröstet och smärta i ryggen, när min hals är tjock och öronen gör ont när jag sväljer. Jag vet ju till 100% att något är fel eftersom jag har 1000 olika symptom just nu.. Annars hade jag inte känt mig som en trasa. Har ont ÄVERALLT. Tack och lov så finns panodil som drar ner på smärtan en stund. Vill bara vara ute och promenera, hitta på saker. :( jag är ingen människa som gillar och slappa hela tiden. Blir så rastlös.
FÅR PANIIIK... Iaf jag skulle återkomma på fredag om det inte går över. För då kan man iaf se vad det är för virus. Jag hoppas det går över snart :( har bara druckit lite yoghurt idag och ätit ett äpple. Är hungrig men mår så illa att jag inte kan äta något och lusten finns inte där. Men måste försöka få i mig lite dricka.

Hoppas ni har en bättre start på veckan än vad jag har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback