Trött på detta

2010-04-29 @ 10:05:47

Jag är så J*vla trött på att sitta hemma nu och må skit. Har gjort det sen i söndags och en del av mig vill bara JOBBBBAAA för då får jag träffa människor och göra saker. Nu sitter jag bara och gör inget alls? Sitter och tittar på klockan. Igår mådde jag lite bättre faktiskt. Då röjde jag hela mina garderob. Fick sånt ryck och slängde ut 70% av mina kläder och typ 13 par skor. Ändå har jag massa skor kvar. Shofreak är jag. Nä men var så trött på den röran man ställer till med när man rotar bland allt. Jag är ju verkligen en sparare när det handlar om kläder. "tänk om" " kanske nästa sommar" Sen går det 5 år utan att jag ens haft sakerna på mig. Så nu har jag sorterat och nu finns det plats för nya fräscha kläder och skor. Har även hunnit städa hela lägenheten och massa sånt. Slipper man göra det i helgen som vi alltig för eftersom man inte har tid.
Valborg i helgen, mår jag bra så ska jag Mikael, Madde och Andy ut och äta på någon mysig restaurang och bara umgås. Ska bli trevligt. Hoppas bara det blir av.
Försvinner inte huvudvärken imorgon så blir det herr doktor igen. Inatt vaknade jag av att jag var helt svettig och trodde jag hade näsblod. vaknade med en kraftig huvudvärk och trodde jag skulle spy. Dumma virus.

Nä nu ska jag sova lite eller något, snart dax för en dos panodil.

Hittade en söt bild på mig och mitt hjärta från nyår när vi var i malmö med Oufki och Patrik

Nyårspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback