Slå på värmen!!!!!!!

2010-04-21 @ 14:29:25

Just nu hatar jag Akelius. Jag vet inte om det är för att dom håller på att renovera lokaler bredvid oss eller ifall dom bara har tappat några hjärnceller på vägen? Men dom har iaf stängt av alla element i vår lägenhet.. Jag fryser som faaaaaan här inne. Vi har ju stora fönster överallt och det drar kall luft från dom. Det är ju inte så att det är hur varmt som helst där ute så att dom ska stänga av elementen här och har det nu med renoveringen att göra så OCH??? Jag betalar för att bo här inne, då ska jag inte frysa eller må dåligt i min lägenhet för att dom måste stänga av något?? Sänk då hyran... Nä får bli ett samtal till dom...
TA MIG TILLBAKA TILL THAILAND OCH VÄRMEN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback