Fredag

2010-04-30 @ 13:21:01

Så var det Valborg. Jag började min "härliga" dag med ett akutbesök på Sjukhuset. Jag ska vila så mycket jag kan och dricka samt äta så mycket jag kan. Måste få ut det jävla viruset som försöker bryta ner mig. AHH..
Vi har ju verkligen inget trevligt väder idag heller. Oufki ska flytta till sin nya lägenhet idag. Glad för hennes skull men vädret kunde ju varit bättre. Jag ska förmodligen passa Lilo en liten stund medan dom håller på att flytta allt. Vill ha en gosekompis nu när man är helt off. Här är dödskallt med. De skulle fixat med elementen förra veckan men neeeej då har dom tydligen inte gjort det.
Det är ju bara vi som bor på bottenvåningen i vår trapp, den andra lägenheten har varit en lokal men nu ska dom göra om den till två eller tre lägenheter. Det är ju trevligt att få grannar men jävlar vad det låter när dom borrar och slår bort väggar m.m. Idag efter att jag varit på akuten hade dom slagit bort en del av väggen in till lokalen så nu ser man dom arbeta flitigt där inne, och då låter det ÄNNU mer. TREVLIGT när man har ett huvud som dunkar heeeela tiden. Haha gud vad jag är gnällig nu känner jag. :) Får man vara när man har ont.

Har suttit och försökt föra över mina bilder från min nya mobil till datorn. Lyckades nu så här kommer lite bilder från detta året :)


Min älskade sötnos Kim. På övernattningsbesök i Februari. Fasters prins!
Älskar dig!



Busiga Lilo på besök. Hon var riktigt sugen på att störa arbetarna hemma hos oss haha


Jag och min lilla prinsessa <3 Älskar dig


Innan jag klippte mig..långt hår jag hade :( Men slitet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback