TRÄNING!!!!

2009-09-04 @ 09:39:39

Ska snart ner och träna! Är riktigt taggad. Vill jogga, få bort överenergi, känna hur det bränner i benen och hela kroppen bara kämpar. LOVE IT!
Ikväll ska vi hem till Brossan, Inte sett honom på mer än två veckor nu... Och Kimi...min söta lilla sockerkringla.
I helgen är jag ledig. Så SKÖNT. Idag ska jag jobba en stund i eftermiddag iaf. Imorgon ska jag och Hjärtat simma sen hem till hans föräldrar på födelsedagskalas. Hans mamusia fyller år nästa vecka men eftersom baby ska iväg tre dagar på utbildning just då så firar vi henne imorgon. Sen på söndag ska vi äta god mat. Fläskfilé med potatisgratäng. SMARIGT!

WHEN LOVE TAKES OVER!! YEAAAAHHHH!





Riktigt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback