Sorry

2009-09-02 @ 13:14:12
Har inte skrivit på ett tag nu. Men har verkligen inte hunnit. Har jobbat och så. Har inte haft så mycket att skriva om heller.
Förrigår köpte jag 4 par skor. Haha I know, jag och skor alltså. Men skor gör mig så glad :) haha Köpte ett par boots och två par festskor som är rätt sköna faktiskt. Nästan alla festskor jag har dödar fötterna efter 20 min på dansgolvet haha. Sen köpte jag ett par träningsskor. Viktigt att ha bra löparskor.
Sitter här och dricker nyponsoppa, precis pratat med Oufki och skriver massa ansökningar till jobb. Vill byta jobb NUU!. Vill prova mina vingar.
Idag kommer min bror hem från Turkiet. Ska bli kul att träffa honom och Kimi igen. Har saknat dom
I helgen är jag ledig, äntligen, nästa helg med, MYCKET HÄRLIGT! :)
Vi har betalat hela Thailand resan nu. Skönt att bli av med det. Nu kan man tänka på fickpengar och eventuellt en resa i december.
Sitter här och är grymt sugen på ett glas vin. Börjar bli dags att gå ut snart igen. Denna gången blir det med Linda och Sabbi, ska bli kul...går ut alldeles för sällan.

Vågar man flytta och lämna Helsingborg?

Nä fixa lite sen är det jobb som väntar kl 4.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback