Saknar!

2009-09-09 @ 14:11:40
Jag saknar min Misho! Jag vill inte sova utan honom. Allt är så tyst här hemma utan honom eftersom han är så full av energi!  Men imorgon kommer han äntligen hem igen. Då ska jag krama min älskling så hårt jag kan.
Efter jobb igår stack jag hem till min pappa. Mysigt. Sov där, tråkigt sova här när man är själv. Men tog iaf med mig lille Frobbe hit så ikväll och några dagar framöver ska han sova här. Så inatt har jag iaf sällskap! :) Frobbe njuter nog av det för han slåss alltid med Mikael om hans plats haha. Nu får han hela Mikaels sidan för sig själv. Ljuvligt för honom :)
Har varit och tränat och även solat, stod inte ut med att se mig själv i spegeln, såg ut som ett LIK! Vid 4 ska jag jobba.
Får ta och fixa med mat och duscha.

Ha det bra alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback