Malmö!

2009-09-07 @ 16:13:26

Har precis kommit hem från Malmö. Varit på anställningsintervju och det gick jättebra. Hänger på mig nu bara. Och vill bara säga THANK GOD för att det finns Navigatorer. Jag hade aldrig hittat det stället annars. Hahaha
Idag är jag ledig. Det är jag varje måndag. Härligt. Tänkte snart börja laga lite mat till mig och Älskling. Imorgon bitti lämnar han mig här i Helsingborg och beger sig mot Linköping :( Jag kommer sakna honom riktigt mycket. Men han ska bara vara borta i tre dagar, men ni vet hur det känns, fast det är 3 dagar så kommer tiden kanske gå riktigt sakta? Fast iof jag kommer jobba mycket ändå. I fredags var vi hos min bror, riktigt härligt att träffa bror och Kimi igen. Få en mysig kram av Kimi och en liten puss. Kan inte bli bättre. Lördags var vi i Bjuv för att fira Mikaels Mamma. Mycket trevligt.
Jag ser inte fram emot imorgon. Jobbar 10 timmar då. Aauuuooch!!

Är sugen på något sött!

Får hålla mig till detta! Haha..men seriöst, ibland har frukt godare!


Kommentarer

Postat av: Broder

det är inte bara jag och kimi som bor här.

2009-09-07 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback