Klockren show!

2009-09-16 @ 13:07:48

Pablos Show var helt klockren. Så mycket roliga skämt och så mycket skratt. Haha...helt sjukt så duktig han och gästkomikerna var. Min hals var helt hes av allt skrikande och skrattande. Det var en show jag lätt hade kunnat lägga lika mycket pengar på och se igen. Tyvärr fick man inte fota där inne under showen men vi tog några bilder
efteråt. Haha tycker Pablo såg lite nördig ut med sina glasögon. Vi är även med på Flip Shultz hemsida där han spelar in oss allihop. Kolla här http://www.flipschultz.com/  Ni ser inte mig men jag ser mig själv för jag vet vart jag sitter. Sitter typ i mitten på vänster sida. Hehe.
Tack för en rolig och oförglömlig show Pablo!

 

Älskling och Gästkomikern från Usa som heter Sean Savoy


Älskling och den adnra gästkomikern från Usa som hette Flip Schultz.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback