Ingen lust!

2009-09-21 @ 12:13:31
Hejsan allihop!

Idag har jag varit hos tandläkaren. Inga hål, är man bra eller är man bäst? hehe. Tycker de besöken är grymt dyra. Idag gick de på över 1000:- bara för en kvart. Hemskt. Så nu har jag tecknat sån försäkring hos dom. Jag går iof bara till tandläkaren 1 gång om året (fler om det skulle behövas borra eller ngt sånt) Men bra att ha försäkringen om något skulle inträffa. Slipper man hosta upp flera 1000:- 
Vid två ska jag till min husläkare också. Undersöka lite och så. Sen vid 18 idag ska jag och Älskling titta på ett Radhus :) Ska bli kul. Vi båda vill ju flytta till ett sådant senare.
Skulle ut och gått idag, för jag pallade inte med gymmet idag, men om jag ska vara ärlig så har jag ingen lust att röra på mig idag. Jag och M hade sån riktig kränghelg denna helgen för att nu börja slipa på kroppen till Thailand. Fast har sån ångest för allt man har krängt. :( Känner mig som en fet flodhäst och jag hatar den känslan. Mår psykiskt dåligt över det. Usch. Nä får komma på fötter igen. Har sagt att till Thailand ska jag väga som mest 58 kg. Och det ska jag uppnå. Härligt när vi båda har som mål att göra något med våra kroppar. Lättare då. Bäst att ha ett mål till December, för sen till Julen går man upp lite av all god mat sen hinner man gå ner julmaten till mars! haha ja vi har planerat vi! :)

För övrigt så är det jobb som gäller hela veckan. Blöööö...

Mår inte bra :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback