Höst

2009-09-30 @ 11:34:36
Nu är Hösten kommen. Jag säger faktiskt ÄNTLIGEN, för sommaren i Sverige har inte varit något att hurra för, Okej, ibörjan var den väll helt okej då vi fick några soltimmar på stranden men sen blev det bara tråkigt väder, och då kan Hösten gärna komma och ta över. Har iof inte gillat hösten innan men nuser jag fram emot den. Vintern ser jag fram emot mest och jag hoppas verkligen att det kommer snöa så mycket så vi blir insnöade :)
På med alla tjocka mysiga tröjor och stövlar. Tända levande ljus, dela en filt med sin älskade i soffan och kolla på en otroligt bra film när mörkret tar över kl 5 om dagarna :)
En sak jag däremot inte gillat med hösten är att jag hamnat i en höstdeprission. Humöret pendlar och kan helt plötsligt bara känna för att gräva ner mig. Kan börja störtböla för inget och bara känna att allt är åt helvete. Tur att jag då har min kärlek bredvid mig som verkligen stöttar mig. Känner mig som ett psyko ibland när man får sånna humörsvängningar. Men det värsta är ändå att jag gått upp i vikt för jag tryckt i mig sötsaker. Jag har tappat lusten till träning. Mår riktigt dåligt över att jag gått upp i vikt. Kändes som jag hade allt under kontroll innan när jag gick ner så mycket och kände mig stolt. Nu har jag gått upp och skiter i vad jag trycker i mig för det FÅR jag tycker jag. Jag tänker "skitsamma bryr mig inte" som sagt..Höstvädret har tagit över mitt huvud!
Var och tränade idag och jag led verkligen där på bandet. Jag som innan verkligen kände lycka när jag fick springa av mig och träning var det bästa för mig. Yeah right inte nu mer. Men jag ska fan ner allt igen och må bra.

Nu måste jag duscha för sen ska jag fika med söta Anna innan jobb!


Lekte lite med kameran! Blev ingen bra kvalité på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback