Hemkommen.

2009-09-24 @ 16:41:08
Har precis kommit hem från jobbet. Håller på med mat till mig och Älskling. Sen ska vi iväg och kolla på radhus nr 2 hehe. det vi kollade på först var ritkigt fint och så.
Igår träffade jag Malin. Fikade och hade mycket att prata om. Känns som vi inte setts på flera år hehe. Får vi snart göra om tycker jag. Tog även bort mina naglar igår, har fått tid hos hon jag brukar gå till igen.. TACK O LOV för det. Hon är bäst på naglar tycker jag. Har inte fått tag på henne under hela sommaren och blev riktgt glad nu när jag väl fick tag på henne.
Igår när jag kom hem från jobb på kvällen så hade baby köpt denna till mig. Spelar ingen roll om det är choklad eller vad det är. Jag blir alltid lika glad när jag får något, betyder att han tänker på mig och tycker om mig :)


Älskar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback