Det blir en Flicka!

2009-09-11 @ 13:36:25
Jag ska berätta något jag inte berättat här inne än. Min bror ska bli pappa till en liten flicka. Jag ska bli Faster. Kimi ska bli storebror, och man ser hur stolt han är över det. Älskade barn. Jag har haft lite blandade känslor angående detta pga hur det slutade sist, men innerst inne så har jag varit glad för min brors skull ända sen jag fick reda på det. Jag är glad att jag ska bli Faster "igen".  Jag ser fram emot att få se min brorsdotter i ögonen för första gången och känna att hon är en del av min bror,en del av pappa, en del av mamma och en del av mig :) En del av oss.
Jag vet att mamma ler där uppe. Hon ska bli farmor till en liten flicka. En flicka som ska heta Gabriella. Om hon bara kunde få vara här och dela glädjen med oss andra.


Iväg kl 15 och jobba några timmar sen är det HELG! Ledig tre dagar och det ska bli helt underbart. Nu ska jag ut med lille Frobbi! Mitt sockerhjärta <3


Takida - The Things That We Owe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback