Whatcha say?

2009-10-05 @ 12:15:55
Ny vecka, nya tag. Dieten har börjat :) Äntligen. Var och tränade i morse, sabbibabbi kom också dit så vi hann träna tillsammans och babbla lite. Världens bästa oufki :)
Är ledig idag så tänkte ta mig något att äta sen börja städa här hemma sen när älskling kommer från jobb ska vi iväg och handla mat, nyttig mat.
Längtar tills den 31 okt. Fyller år den 28:e så blir utgång den 31:e. Ska bli så härligt. Festa med mina älskade vänner. Vet fortfarande inte om männen får vara med eller om vi ska slå till med en girlfest. Får se helt enkelt.



Älskar denna låten.
Jason Derulo - Whatcha say

Kommentarer

Postat av: Malin

Jag tycker nog att du ska satsa på girlsnight ;) Fast det är snart på tiden att jag får träffa din lille man! Puss & Smeeek, vår härliga lek ;)

2009-10-11 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback