Väla

2009-10-08 @ 19:03:13
Idag efter jobb körde jag ut till väla för att shoppa lite. Tänkte mest köpa nya träningsbyxor eftersom mina börjar gå sönder nu. Hittade ett par Nike löparbyxor (dom är bäst och skönast) sen köpte jag även en sån huvtröja som är lång i midjan..riktigt fin..velade mellan rosa o lila, men tyckte rosa blev för mycket pinkystile för min del :) Blev även en vindjacka som kan vara skön att ha på sig när man är UTE och går eller joggar, slipper man ha värsta feta tröjan som man svettas i efter 5 min. Letade även efter någon fin höst/vinter jacka. Har skitmånga jackor men ja, jag vill alltid ha nya haha. Hittade en riktigt fin inne på Esprit. Bestämde mig för att prova den och då är det ju kört. Men tyckte det var något som fattades i midjan, något skärp typ. Kändes rätt tråkig i midjan annars. Men kragen ÄLSKADE jag!


Denna fast i brun provade jag. Tyckte den satt snyggare på mig, här ser den bara tråkig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback