SÅ var det igång.

2009-10-07 @ 12:53:29

Wihoo... Nu jävlar :) haha
I morse var jag och tränade med Bror, han gav upp efter 20 min haha, sen kom Oufki och tog över hans plats.
Sökt ett nytt jobb idag. GE MIG GE MIG! Det ända jag kommer sakna med Hamilton är mina tider, som är helt okej, inte många jobb där man jobbar som mig. Jobbar morgon en dag och eftermiddag en. Rätt skönt, hinner man med allt man ska under dagen.
Ska snart hoppa in i duschen sen fixa och trixa här hemma tills jag ska iväg till jubb.


Brossan & Me förra året.



Jag strävar fortfarande efter denna 58 kilos kroppen!
Till Thailand ska jag ha gått ner till 58! Så är det bara.
Vet att jag kan för jag har varit 2 kilo därifrån innan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback