Jag vaknade...

2009-10-21 @ 14:15:18
med kraftig träningsvärk i rumpan ner mot benet förrigår. Haha fattar inte hur? var bara ute på en 45 minutare i måndes. Kan verkligen inte ha varit det som har gjort så jag fått träningsvärk. Har säkert sträckt något. Satt iof lite konstigt när jag planterade och fixade till hos mamma i måndags! Idag när jag tränade tog jag det relativt lugnt pga förkylningen och rumpan. Ska städa nu sen jobba. Har även solat idag..hoppas jag inte blir mer förkyld nu, men måste få en fin färg till den 31:e så man blir lite brun på bilderna. På tal om jobb, så ser jag inet fram emot fredagarna 3 veckor i rad nu. Ska jobba 07-30 - 19.15 istället för 15-19.15 Älskar min slappetid på fredagen men nu har den förvandlats till MONSTERDAG haha. bara för Gulli ska till Kina.

Nej nu ska jag städa och duscha inför jobb! Här kommer bilder på mammas söta lilla gravplats som jag har fixat till.


Köpte små söta buskar som jag planterade runt om platsen, på sidorna planterade jag blommor (kommer inte ihåg vad dom heter nu) och sen bestämde jag mig för att ha en vas där (med två hjärtstenar) istället för att lägga blommorna på stenarna. Stenarna blir så lätt smutsiga (speciellt efter alla löv som faller från det dumma trädet bredvid) Sen blev stenen putsad med (därför några bokstäver ser mörkare ut)
När jag gjorde detta kom det fram en polsk man och berömde mig för den fina texten vi har skrivit till vår mamma " Du finns i våran hjärtan, mamma" Och tyckte graven var riktigt fin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback