Förkyld

2009-10-19 @ 11:57:08
Har varit förkyld hela helgen. Min kropp är med andra ord mycket svag. I lördags jobbade jag och sen åkte vi hem till bror och åt riktigt god mat han hade lagat med god efterrätt :) Söndagen spenderade vi hemma hos Mikaels föräldrar. Vi firade hans pappa som fyllde år för inte så längesen.
Idag hade min hesa röst försvunnit så jag tänkte.. FRIIIISK. Gick ut och gick en powerwalk på 45 min. Nu sitter jag och fryser och dricker citronte med honung i. Har även fått ner en C - vitamin och bredvid mig ligger ett berg med näsdukar. Men det var så värt det, hösten har sin charm.
Måste snart till banken och sen iväg och kolla och förmodligen köpa blommor till mammas grav. Dom på flowerteam såg hemska ut.
Hoppas ni har lyckats hålla er borta från förkylningen än sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback