Då vaknade man...

2009-10-15 @ 18:40:13
SJUK idag...Fan alltså..sitter här nu och dricker C vitamin och snart kommer älskling hem med nässpray och halstabletter...:( Men gav mig inte i morse när jag vaknade med ett huvud som nästan sprängdes. Så jag har jobbat 8.45 - 16.00 idag. Kanske ångrar det lite nu, satt och frös som en idiot.
Får se hur det blir imorgon..
Tror jag har fått det när jag gått ut från gymmet helt svettig..kyla och värme ihop är inget smart..sen solade jag med Oufki i måndes ju...ännu mer troligt att det var det. Men som jag har tänkt innan..BRA att det kom nu och inte då när jag ska ha födelsedagsfest. Vet inte vad jag hade gjort nu. Är på jakt efter en klänning nu med. Men hittar inga fina just nu :( Sen vill man ju helst prova den och då är det inte så kul att gissa sig till en klänning på någon internetsajt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback