Äntligen

2009-10-02 @ 13:01:35
Äntligen har jag fått göra min naglar hos Jessie i Bjuv. Så nu är dom fina igen. Fick träffa hennes Söta Diesel med...GUD vad fin han är. Riktigt kraftig och stor. Han hoppade på mig och var så glad. Vill också ha en Rottis snart. Har velat ha det flera år nu. Men först får vi flytta.
Ska iväg och jobba vid tre. Pallade inte dra mig själv till gymmet nu. Älskar att träna på morgonen inte sånt sent, tappar man lusten helt. Plus att det är så jävla kyligt ute. Nä tänkte ta och städa lite iaf.
Igår var jag och Sabbi på Väla för att shoppa lite.Jag köpte lite artiklar till ansiktet som mascara ansiktstvål o sånt. Köpte även ett par myspys byxor och en tjockiströja :) Riktigt fin var den.



SÅ SÖT!! Diesel!! Kommer ihåg förra sommaren då jag kunde lyfta upp honom när han var valp
Nu kan väll han lyfta mig tror jag. 54 kilo väger han. Haha nästan som mig.




Valde denna dekorationen idag. Rosa paljetter i olika nyanser på ringfingret och tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback