Speciell dag idag!

2009-11-05 @ 08:34:01

Idag är verkligen en speciell dag. För det första så firar jag och min älskling 1 år tillsammans. Vart tog tiden vägen? Hehe. Känns som det bara var några månader vi träffades hemma hos mig. Nu bor vi ihop och det har vi gjort i 8 månader. Vi har hunnit vara i Prag under nyår och i Mars ska vi till Thailand. Jag hoppas på fler underbara år med dig min Piesek, min Mischo :)
Idag är det även KIMIS födelsedag! Han blir hela 5 år idag. Kommer ihåg när jag satt i soffan och matade honom med nappflaska, busade med honom på morgonen när han sov över hos mig och mamma.
Som sagt, tiden går för fort. :) Därför ska vi njuta av vår tid !

GRATTIS KIM!

 





Prag 2008




Busiga Kim i min gamla lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback