Snart träning

2009-11-18 @ 09:45:10
Ska snart bege mig mot gymmet. Har precis ätit lite dinkel Müsli med fikon, pumpafrö och linfrö. God för att vara Fullkorn och ha kostfiber samt Låg sockerhalt. Till det hade jag Lätt A-fil. Man kan lyxa till det med någon god yoghurt (utan tillsatt socker) om man vill det. Jag åt inte så mycket. Tog fram mitt dl mått och hällde upp en dl A - fil och nästan en dl Müsli och på med massa kanel som är bra för kroppen eftersom det sänker halten av socker i blodet. Plus att Kanel är så gott! När man äter så lite som jag gjorde nu innan träningen så räcker det att man väntar en halvtimme  och sen kan man börja gå ner mot gymmet och träna. Äter man mer så får man vänta en timme eftersom magen ska få tid till att smälta maten, annars arbetar den för fullt under träningen och då blir inte träningen lika effektiv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback