Puuh

2009-11-28 @ 16:54:47
Skriver inte så mycket nu mer för jag har faktiskt inte tid. Jobbar mycket och gör jag inte det så spenderar jag min tid på gymmet. Har även en sjuk pojkvän som har det väldigt jobbigt nu. Han har fått bältros i halva ansiktet! Först hade han bara huvudvärk förra helgen, sen såg kollade jag lite i hans hårbotten, såg ut som små eksem, inget stort alls. Sen spred det sig som F*n  och nu är det nere vid örat och ögat. Helt sjukt. Ser äckligt ut för det är blåsor och massa röda fläckar. Synd om min Boobi. Sover knappt om nätterna pga smärta. Så det blev akuten i veckan.
Händer mycket nu kring familjen, detta med Mikael, pappa opererades i tisdags, brossan ska snart bli pappa (när som helst) Och jag vill bara träffa lilla flickan :)
Idag har jag hunnit med mycket, jobbade i morse sen apoteket, gymmet, affären, städat här hemma. Puuuh är helt slut nu. Ska snart in i duschen sen ska jag och baby kolla på "Flickan som lekte med elden" och till det ska vi ladda med lite tacos (fullkornsbröd) Jag ville egentligen inte äta sånt ju, men jag måste för jag äter för lite om dagarna och speciellt när jag tränar, så nu har min kropp sagt ifrån ordentligt. Har ont i leder i benen och är helt skakig av mig samt mår illa och ser stjärnor osv. Dessutom så vet jag att man måste äta för att kunna förbränna fett, annars så sliter man på musklerna bara. Klart ja äter men inget bröd, pasta och sånt men jag märker att kroppen är riktigt svag utan det, speciellt om man tränar. Den behöver energi. SÅ IDAG kan jag unna mig en fullkornstacos. :) Förtjänar jag. Sen nästa vecka är det givetvis middagar utan kolhydrater som gäller, och det gäller ju ett tag till.. sen börjar jag ta in ris och fullkornsprodukter. Men har redan bestämt mig för att NÄR jag gör det, så ska jag bara ta med mitt dl mått och fyller den med pasta, sen får jag inte äta mer. Och till det ska jag alltid ha grönsaker. Blir man mättare och slipper trycka i sig pasta och sånt så man går upp 100 kg. Nyttig mat och träning sen när jag börjar närma mig den vikten jag vill vara kvar på :) Fast får plåga mig med denna dieten ett tag till.

Imorgon ska vi upp till Kristianstad och hjälpa Mikaels bror att flytta lite. Ska vara i bjuv redan vid 8
:( Ingen sovmorgon för oss inte !  Iof så kan Mikael inte sova så mycket om nätterna så han bryr nog sig inte, men lilla jag då? :) Haha

DU KLARAR DET SANNY :) Bestämmer jag mig för något, så gör jag det tills jag är nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback