Lördag!

2009-11-21 @ 11:15:06

Har nästan precis kommit hem från träningen. Det varriktigt jobbigt idag ska jag säga er. Mina ben ville inte riktigt som jag ville idag. Så fick bli 45 min på bandet och lite styrketräning. Blev rätt besviken på min kropp. Men den har ju fått stå ut med mycket i veckan. Nu ska den få vila till måndag! :)
Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag lämna min kärlek här hemma för att jobba. Tycker det är så tråkigt att jobba helger, men tur att det inte är så ofta. Jag brukar tänka att det är en vanlig vardag :) Fast lika bra att jag jobbar första veckan jag går på diet, för helgerna är RIKTIGT jobbiga, sötsuget kommer fram då man ska ligga och kolla film i soffan. Lika bra att jag sitter på mitt jobb och tänker på annat.
Längtar riktigt mycket till 3 Mars. Vill bara att tiden ska rinna iväg, vilket det känns som den gör och det är ju härligt. BARA jag och min älskling i Thailand i tre veckor. Ska bara mysa och ta hand om varandra. Längtar bara tills vi ligger på varsin solstol med en STOR bricka med melon och andra härliga frukter, en drink i handen och bara njuter av varandras sällskap och allt som finns runt omkring oss.

Nä får drömma mer sen, nu är det dax för duschen! Ha en trevlig helg så hörs vi igen på Måndag.


Finaste Thailand :) Snart sitter jag och mitt hjärta på ett plan dit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback