Kampen har börjat!

2009-11-16 @ 19:56:17
Min sista kamp mot vikten har börjat. Idag har det gått bra!! Har varit sugen på godis men icke nicke..tog mig en kopp grönt te istället! :) Tror ni jag lyckas med att gå ner 5 kilo till Julafton? Häng med så märker ni. Ska snart ta mått på mage, armar och lår för att själv följa min viktnedgång och se hur resultatet förändras vilket gör en motiverad till att gå ner. Helst vill jag gå ner 6 - 7 kg men dom kommer efter julen! :) En sak i taget. Jag SKA gå ner 5 kilo till julafton, och jag ska fan inte äta godis på dessa 5 veckorna som jag alltid gjort innan när jag försökt gå ner. TUR att clementinerna och apelsiner är så goda under vintern :)

Idag fick jag höra en av Lady Gagas nya låtar och GUUD vad jag fastande för den och ÄLSKAR DEN! Tycker inte hon gör så bra låtar annars men denna ska in på min mp3 spelare som jag alltid har med på gymmet, inte för att den är någon löparlåt men skön att styrketräna till. Plus att Mikael ska lägga till nya låtar på den med..är så trött på dom gamla jag har. När jag köpte ny data bestämde jag mig för att inte ladda hem nedladdningsprogram!

LYSSNA OCH NJUT! ;) Härlig Video med.. Lady Gaga har alltid konstiga videos. Haha


Lady Gaga - Bad Romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback