Kämpar på

2009-11-24 @ 20:02:52
Hejsan alla!
Dålig uppdatering, I KNOW. Men igår hade jag inte alls tid. Vaknade tidigt, fixade mina naglar. Har mina egna nu. rätt korta men ändå skönt! Får se om jag sätter på tippar nästa gång igen. Tycker dom håller bättre. Efteråt var jag på möte, sen träning sen storhandling med Mikael. Men iaf jag har gått ner 3 kg sen jag började förra måndagen. Jag märker det på kläder och ser på min kropp att den blir smalare. Har minskat med 2 cm runt magen och 3 cm runt rumpan. Min fettprocent i kroppen har gått ner till 23.9. Jag är riktigt stolt över mig själv. Och denna veckan fortsätter jag. Kommer nog gå ner mer än vad jag förväntat mig till Julen. NICE :)

Annars händer det inget speciellt i mitt liv just nu. Jobbar och tränar. Full rulle hela tiden.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback