Hejsan Hoppsan!

2009-11-20 @ 12:36:55
Har precis kommit hem från gymmet, blev ett riktigt hårt pass idag. Puuuh. Nu sitter jag och äter äggröra med lite gurka. Gott.. ska snart städa lite sen iväg och jobba.  Måste även hinna laga mat, äter ju helst innan 18. Så idag blir det middag på jobb. Det är svårt när man kör utan Pasta osv för det krävs mer planering och så. Jag kan lixom inte bara ta en halv fiskgratäng och köra till jobb..lite störigt hehe. Men som tur är har vi både fisk, kotletter och lite sånt att välja på.
Igår köpte jag ett par jeans till jobbet, har hål i mina gamla haha, inte så kul att jobba då. Jag kommer in i storlek 28 nu utan problem. MEN..stör mig på att alla byxor är för stora för mig runt knäskålarna och lite uppåt och nedåt. Aja..ska bara ha dom till jobb så. Skankys lägenhet var jättefin, nu ska hon bara komma i ordning med :)


Jag på gymmet idag, tränar i t - shirt för tycker det är bekvämast


I <3 Nike



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback