Härliga Lördag!

2009-11-02 @ 09:24:52
Jag hade hur kul som helst i Lördags! Har jag alltid med mina vänner. Det var helt klockrent. Är riktigt nöjd! tack för alla fina presenter jag fick. Först festade vi till det ordentligt här hemma hos oss, sen stack vi tjejer ut på vårt håll, blev Cardan. :) Igår var man inte mycket till människa. Vi somnade halv sju på morgonen och gick upp tio. Kunde inte somna om, tryckte i mig vätskeersättning. Så fort jag reste mig upp så mådde jag dåligt. Icke bra, för tårtan skulle hämtas och det skulle städas och fixas inför nästa "fest" som var för familjen dvs Pappa, Helena, Frostie, Martin , Jennie, Kim, Teresa och Oscar. Jag ville bara sooova ju haha. Men det blev jättetrevligt igår med, fick jättefina presenter. Sen när alla hade gått så bestämde vi oss för PIZZZZZAAAA och det var för jävla gott måste jag säga ;) Slutade med att båda låg på soffan och halvsov halv tio. Så vi bestämde oss för att kolla vidare i sängen, tog fem minuter sen sov båda haha. Det behövdes.
Idag är jag ledig. Tack och LOV för det, hinner jag diska o sånt trams. Sen ska jag ut och gå på en lååång powerwalk och bara njuta av den "friska" luften, hoppas bara det inte börjar regna snart.
Kommer lite bilder, kan dock inte visa de från i Lördags för älskling måste visa mig hur man för över på datorn, förstår mig inte på hur han gör det :) Inte som vanligt iaf!

Mina naglar :) Fint mönster!


Jag, Mikael, Pappa och Helena åkte ut till mamma i lördags och tände ljus.
Jag la även till lite blommor och en krans från mig och bror.
Så fint på Halloween, så många som besöker sina nära och kära som inte finns
med oss längre och tänder ljus, på kvällarna lyser kyrkogården upp ordentligt
Älskar det. Mamma VI saknar dig! Jag älskar dig! <3


Dumma löv som ska falla ner på graven hela tiden, förstör de fina vita stenarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback