Grönt te

2009-11-18 @ 13:29:56
Träningen gick bra idag! Blev en timmes kondition på bandet. Efteråt blev det styrketräning i tjugo minuter. Har ätit keso och en morot. Har även fått i mig grönt te! :) Häärligt. Har tagit bilder på min kropp med, så jag kan jämföra om mindre än fem veckor. Kommer bli så kul :)
Till er som vill gå ner i vikt och vill köra så hårt som jag gör, TÄNK först efter vad det är ni vill, hur mycket vill ni gå ner? På hur lång tid? Jag vill ju gå ner FORT, se snabba resultat. Andra vill ändå kunna äta normalt men träna ofta och se resultat lite senare. Går man min väg så måste man besluta sig för att GÖRA DET tills slutet. Jag vet inte hur många gånger jag har påbörjat och gått ner 4 - 5 kilo men sen stannat upp för jag har hamnat tillbaka i mina gamla spår. Det är lätt att man gör det. För lätt. Jag tyckte själv att bantningen var mycket lättare när jag bodde själv. För då hade man stenkoll på allt. Bor man med någon så är det lätt att det blir myskvällar med god mat och så, OCH VISST ska man unna sig det lite då och då. Men ger man sig in på att gå ner några kilon på en bestämd tid så måste man ändra om allt. Jag hade alltid en fettedag i veckan när jag bantade innan, men jag fick sån ångest dagen efter, kände mig lika fet igen som när jag började. Fast jag inte var det. Plus att jag kunde lätt äta lite godis på måndagen med, jag föll tillbaka. Jag tycker det är bäst att hålla sig borta från allt sött under den perioden. Slipper man känna ångest. Man får dessutom mer Motivation till att träna osv. Jag har bestämt mig för att släppa min fettedag i fem veckor. KOMMER vara tufft. Men är jag bestämd så ska jag klara det.
Det jag även vill säga med denna dieten är att det är tufft att hålla sig borta från allt gott, verkligen. Man blir på dåligt humör om någon annan sitter och äter något gott..men låt det vara..det går över när dom andra har ätit upp :)  då tänker man bara FAN VAD DUKTIG JAG ÄR SOM INTE ÅT DET ONYTTIGA!! Och hellre känna så än att ha ångest för något man precis tryckt i sig.

Jag har erfarenhet av dieter och så, har nästan provat alla dieter som finns känns det som. Jag vet hur allt funkar och vilka som är effektivast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback