Förvandlades...

2009-11-15 @ 17:12:48

Vårt Biobesök igår förvandlades till mitt livs värsta biobesök. Vi satt i en stor salong nästan i mitten dvs i smeten. Jag var helt taggad inför filmen (2012) eftersom jag hade hört att den var skitbra plus att jag älskar sånna filmer. Efter en kvart började mitt huvud dunka, kändes även som om hela hjärnan krympte hela tiden, jag fick hjärtklappningar och började kallsvettas. Min hals kvävdes och jag kände hur jag vill spy heeeeeeela tiden. Satt och svalde under hela filmen som var 2.40 tim lång. Tänkte bara SPY inte, samtidigt som jag var inne i filmen för så envis som jag är så ville jag inte lyfta på mig och gå därifrån. Jag skulle se hela fast Mikael erbjöd sig att gå om jag mådde för dåligt. Ville heller inte resa på mig och gå in på toa, pinsamt när man ska gå förbi folk när alla är mitt inne i filmen. Dessutom ville jag inte missa något. Så jävla störigt. jag var med i hela filmen men jag kunde inte leva mig in i den som jag alltid brukar göra. Vi skyndade oss hem sen där jag spydde. Kunde inte sova heller så vi satt uppe och kollade på några LOST avsnitt, sen tog jag spannen med mig under armen och gick in och la mig hahaha. Idag mår jag illa lite då och då och har ont i huvudet ibland. Blir det inte bättre imorgon så får jag ringa min husläkare för har kanske fått ngt skit, vet man aldrig. Kom ju bara så från ingenstans.

Hoppas ni har haft en skön helg allihop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback