Dag två.

2009-11-17 @ 20:45:22
Igår mätte jag mig själv o så. Nu har jag tre olika papper jag fyller i. Ett med vad jag äter varje dag och ett för hur jag tränar och hur mycket, och sen måtten på det sista pappret med vikt, fettprocent och vätskeprocent. 
Det går bra än så länge, klart jag är sugen på att äta Pasta ris och BULLAR eller bröd, men sen tänker jag bara på annat, på hur fin jag kommer vara sen ;) Godiset ska vi inte ens prata om. det värsta är ju att jag jobbar i en Ica Butik där man har mat och godis frmaför näsan på sig HELA tiden, det är jobbigt faktiskt. Nu under två dagar har jag haft spänningshuvudvärk, kroppen är inte van nu i början.
Tänkte skriva vad jag tex äter så ni fattar min kost. 

Frukost - Keso och en morot
Lunch - 2 Ägg (antingen hårdkokta eller äggröra) Grönsaker eller sallad
Middag - Fisk, kyckling eller en köttbit med grönsaker, keso, sallad
Kväll - En valfri frukt

Detta är en av mina menyer under en dag.

Sen under dagen dricker jag mycket grönt te som är bra och mycket vatten. Plus att jag tränar 4 gånger i veckan, ibland 5.

Nu i början är det riktigt jobbigt att följa en diet, speciellt när vädret är som det är med. Vi vet ju om att man blir lite små deppig under hösten och då har man lätt för att bli en soffpotatis och trycka i sig lite mer än vanligt. som jag har sagt innan, tur att clementinerna och apelsinerna är så goda nu till vintern.

Snart kommer Mikaels bror som ska sova här till imorgon, blir nog någon film! Den nya med Adam Sandler, Funny People
Den är säkert rolig, Adam är ju min favorit komdeiskådis, efter honom kommer Ben Stiller! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback