Bokat

2009-11-09 @ 16:01:13
Idag bokade jag två biljetter till 2012 som har premiär denna veckan. Tror det är på fredag! Vi ska se den på lördag! Jag älskar såna filmer! Som Day after tomorrow älskade jag med sjukt mycket! Så det ska bli riktigt härligt. Denna helgen har jag och M varit lediga båda två. Skönt. Vi skulle ut och äta i lördags eftersom vi hade 1 år i torsdags, men sen när vi kom hem för att fixa till oss så kände vi bara att vi inte orkade gå ut och äta så vi körde och köpte Ryggbiff så gjorde vi vår egen fina middag här hemma och mös. Blev Ryggbiff med Klyftpotatis, rödvinssås, bearnaise sås och vitlöksbröd. Till det kollade vi på T4 som inte alls var lika bra som dom andra filmerna. Igår var det Fars dag så vi körde först ut till pappa och firade hon om, därefter åkte vi hem till Mikaels Pappa och firade honom. Blev god mat och massa mys! Härligt när söndagarna är mysiga inte tråkiga. Sedan åkte vi hem och såg en rolig film och åt lite gottis! Jam Jam
Har halkat tillbaka lite till godiset, konstigt när vädret är så deprimerande? Men nu börjar jag och M igen. Lite mer än 4 Månader kvar till Thailand och nu kör vi hårt med att få våra drömkroppar tills dess. Tar ju sin lilla tid, och så kommer julen med allt gott som serveras. Bara att börja kämpa nu. Var och tränade innan idag och träffade Sabbi där, haha blev mer prat än träning denna gången, så är det när man inte ses på en hel helg haha.


Pappi skrapar sitt lottpaket som han fick!


Haha Helena hoppades på några miljoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback