THAILAND!

2009-05-18 @ 17:28:57
Idag var jag och älskling på Väla för att boka en resa till THAILAND! Wihoo så den 3 Mars 2010 sitter jag på ett plan till paradiset med mitt allt. Vi ska tillbringa 3 veckor ( 1 vecka i Ao nang Krabi och 2 veckor i Patong) Längar reeeedan :)))

Idagskulle jag tränat men ikke, har så ont i mitt huvud. Nyser också en hel del. Vill inte bli sjuk nu när man tränar, är ju inte alls bra att träna när man är sjuk, så då innebär det att jag inte kan göra det jag vill göra :( oppas på det bästa, äter iaf vitaminer och så :) Tur jag tränade igår :) Men har unnat mig en del nu i helgen...fy på mig haha...men imorgon blir det träning igen. Ska även ut till bjuv och äta middag med min älskade pappa och sola. Skolan ligger också med på listan.

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Älskar dig mami...


Thailand here we come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback