Okej?

2009-05-14 @ 10:13:42
Var och tränade halv åtta i morse...skulle gå och sola efter det...ser ut som andra världskriget på sunlux...toapapper överallt, flaskorna med rengöringsmedel är tomma och slängda lit här o där. Toaletten ska vi inte ens snacka om..jag äcklades riktigt mycket. Tänkte först, säkert några barnrumpor som använt Sunlux som ett dagis..haha men sen skulle jag öppna dörren till 2an som jag bara kan sola i..och då är dörren låst. Tänkte jaja där är säkert någon som solar...tog av mig hörlurarna och hörde efter en kort stund en massa snarkande inifrån 2an.. Lät som en stor gubbe låg och sov där. Min första tanke var direkt.. UTELIGGARE. Haha försökte säkert dricka upp rengöringsmedlet med...wierdoass.
Ajaa....tappade lusten av att sola där inne iaf.. så idag blev det ingen solning eftersom jag ska till skolan sen..synd.
Nä nu ska jag fixa och trixa lite här hemma..

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Love you Mami



Sötevovven Mimmi ligger som en liten bäbis i min famn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback