Nya naglar, laddad!!

2009-05-06 @ 22:45:10

Idag har jag varit i skolan princip hela dagen. Efter den långa dagen gick jag ner (notera att jag hade motvind) mot stan. Skulle fixa mina naglar hos en tjej jag aldrig varit hos, och då är det alltid lite nervöst tycker jag eftersom jag gått till min Jes i snart  år och hon vet alltid vad jag vill ha och jag blir alltid nöjd med hennes naglar. Tror nog jag var en aning jobbig mot denna tjejen idag. " Varför gör du inte så? Varför? Varför? Lite mer så, Nja inte så lite mer så..." Hahaha Sånt man får ta som nagelteknolog tycker jag :) Är man bortskämd hos sin nagelteknolig så förvänar man sig samma nagelkvalité hos andra och dessutom ställer man höga krav, why not? Jag betalar ju för det. Sedan blev det solning.
Har även tryckt i mig ananas och lite vindruvor idag, mega gott ju.

Jag hoppas inte på sånt här väder imorgon.. JAG ÄR LADDAD NU känner jag. Det kan vara mulet och så, men sålänge det inte regnar och blåser som idag. Vi är tre tjejer som först ska vara hos mig och dricka lite, sen kommer älskling o ska köra oss till Ängelholm...på kvällen hämtar Rahmas syrra oss.. Kommer bli såååå roligt...
Kan inte fatta att tiden gått så fort... 2 ÅR? Vart tog dom vägen? haha
Men innan dess så ska jag upp tidigt imorgonm för att möta upp oufki och sen träna och sola....sen ska hon fixa mitt hår, ska göra liten förlängning ;) haha....ja.. ska göras en hel del innan Anna och Rahma kommer.
Nu ska jag nanna så jag e pigg till imorgon..

By the way, igår hade jag och älsklingen varit tillsammans i 7 hela månader. Haha vart tar tiden vägen?


Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mamo...Love you...Gud vad tomt det är utan dig..

Mina naglar idag, blev rätt bra ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback