Kill me

2009-05-28 @ 10:14:31

Imorgon ska jag testa för sista gången, att göra ekonomistyrningsprovet. Jag vill inte egentligen. Jag har inte haft lust att plugga till det heller, för det är inget som intresserar mig överhuvudtaget, och då blir det automatiskt svårt att få in något i huvudet. Ska iaf plugga en del idag och sen göra det, men klarar jag inte det denna gången så går inet världen under för mig iaf. Bryr mig inte om det. Igår hände inte så mycket, fick hoppa in och jobba från 08.45 till 13. Sen blev det en powerwalk ute i blåsten haha. När älskling kom hem stack vi till Jysk och sen Maxi för att storhandla.
Idag ska jag till Väla och möta upp min pappas fru, jag ska få guldöronhänge (examenspresent) sen blir det träning, tvättning och massa plugg.. låter inte alls kul? haha Får hålla ut, perssen jag känner inombords, befrias imorgon efter provet! :)

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami, love you.


Bild tagen igår, när jag väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan åka! Uttråkad tills dess hehe


Kommentarer

Postat av: Marcin

SLUTA POSA!!!

2009-05-28 @ 20:48:21

Postat av: Anonym

sluta gnäll...kolla inte på mina bilder om du tycker jag posar för mycket...MAUPA

2009-05-28 @ 21:40:46

Postat av: Marcin

För fan! Uppdagtera din blogg. En blogg ska man uppdatera varje dag,

2009-06-01 @ 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback