Jobbigt..

2009-05-13 @ 09:30:42
Sitter och äter frukost nu, har precis varit ute på min powerwalk. Mår inte alls bra idag, grät nästan hela tiden under min powerwalk. Det är så känsligt just nu..Mamma fyllde år igår, massa minnen dök upp och inatt drömde jag om henne. Har drömt om mamma typ 4 dagar i rad nu och klart det är skönt att drömma om henne för då träffar jag henne i drömmarna iaf, får vara nära henne liksom. Men imorse när jag vaknade så kändes det inte nog med att bara ha henne i en dröm, för såfort man öppnar ögonen så är hon borta igen. Som jag sagt innan, så är vissa dagar värre och vissa dagar helt okej...idag är det en sån dag som är lite värre än alla andra. Känner verkligen att jag behöver min mamma....
Kyrkogården igår var SÅÅÅÅ fin, allting hade blommat och gravarna såg verkligen färgglada ut...

By the way, MALENA gick vidare igår.GÖTT...fast jag tyckte numret var mycket finare när killarna var med, och när de lyfte henne i slutet.. Islands ballad var ju helt klockren.

Bjuder på bilder från igår...


Mina tre trosor samt en nalle till mamma....


Kortet till mamma


Tänder ljuset för min ängel





Mamma ligger under ett träd och vilar fint...längtar tills det blir sommar...ska
renovera hela gravplatsen..blommor, nya stenar,ogrässkydd och annat fint..känns inte lönt nu när vädret varierar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback