Idag är det ingen vanlig dag....

2009-05-12 @ 09:48:07
FÖR IDAG ÄR DET MAMMAS FÖDELSEDAG! Idag skulle mamma ha blivit hela 52 år! Det får hon tyvärr inte fira med oss...Hon får istället fira det med sina föräldrar och resten av sin släkt som inte finns här med oss längre. Det gör verkligen ont i kroppen idag, samtidigt som jag känner lycka för att det är mammas dag. Solen skiner och det är en helt underbar dag. Idag ska jag tänka extra mycket på mamma och allt fint hon har gjort för oss och hur fin människa hon var. Jag ska inte tänka på all sorg och saknad jag känner....för det plågar mig bara, det är bättre att tänka på allt fint istället...Mamma kommer inte tillbaka hur mycket jag än sörjer. Så varför sörja SÅÅÅ mycket när man kan tänka på hur fin människa man haft i sitt liv en gång i tiden? Och att jag kommer få träffa denna underbara människa när det är min tur.


GRATTTTTIIIIS MIN ÄLSKADE MAMMA!!!!!!!!!!!!!!! Massa Kramar och Pussar till dig i himlen :)

Ska iväg sen och lägga lite blommor o så :)

MASSA KÄRLEK!! 



Mamma med sin Arrusch!! (Arraks) Vill bara krama dig nu och säga grattis och skratta ihop med dig!


Min coola mamma firar sin 50 års dag i Polen med sina brödrar!
En månad och en dag efter att denna bilden togs, så gick mamma bort..
Så stark hon var....man kunde aldrig tro att det skulle gå så fort med tanke på
hur stark och pigg hon var...MIN KÄMPE!!




Jag är ledsen, tårarna rinner. GUD vad detta är orättvist!! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback