Helgen.

2009-05-25 @ 14:39:51
helgen har varit underbar. I lördags började vi som sagt måla, jättefin färg, hann även träna. Sen blev det mat och bowling på kvällen. Tyvärr kom jag inte etta denna gången som sist, utan brorsan vann denna gången. Grattis. Jag kom iaf tvåa, Mikael 3a och Jennie 4a. Hade kunnat spela flera timmar, riktigt kul med bowling. På lördagkväll efter bowlingen åkte vi hem till brossan och umgicks. Började känna mig krasslig. På söndagen skulle Martin Jennie och Kim komma för att äta nybakta kanelbullar och kladdkaka. Men min förkylning blev bara värre :( Så fick bli en myskväll med baby framför tvn med det goda. Har lite ångest idag efter fettehelgen. Får ju inte träna heller när jag är krasslig. Men imorgon har jag bestämt mig för att träna innan skolan. har bara missat två träningsdagar men har ändå sån kraftig ångest. Speciellt när man kränger chips, kladdkaka, och kanelbullar. Bättring på det hållet.
Nu ska jag plugga inför provet på fredag. Usch pallar inte.

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami...



Mina kanelbullar




Riktigt kladdig, riktit god. Lite grädde på det med.mm så gott det var. Men farligt ;)


Älskling vid matbordet på Olympia <3








Vinnaren :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback