Fredag

2009-05-15 @ 10:00:11
Gud vad denna veckan har sprungit iväg. Lite skrämmande :)
Igår var det Semi 2 i ESC. Jag hejjade såklart på Azerbaijan. Arash och Ayesel är ju så söta ihop på scenen. Och deras LÅT är ju bara såå underbar. Har iaf tre favoriter som jag ska hejja på imorgon kväll. Sverige, Island och Azerbaijan :) Blev liite besviken på att Polen inte kom med faktiskt. Hon hade en underbar ballad. Jag tror även Turkiet kommer gå långt...härlig shake låt :)

Idag har jag bara varit ute på en morgon - powerwalk. Igår när jag tränade på gymmet så kände jag att min kropp verkligen behöver vila. Har tränat varje dag denna veckan och det känns verkligen överallt. Idag när jag var ute så orkade knappt mina ben att gå. Fick nästan tvinga dom. Imorgon har jag tagit ledigt från träningen. Har så mycket annat som ska göras, tex Jobba, storhandla, hem till älsklingens föräldrar en snabb runda, hem till pappa, sola..Bauhaus. Hahaha ja vi har en hel del att göra. Sen på kvällen ska vi unna oss med ngt gott framför tvn.
Hinner inte skriva i helgen eller ngt mer idag, har mycket o göra, ska hämta ut lite paket från H&M, sen sola och sen jobba till 21.15 ikväll.  Ha en trevlig helg allihop


Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami...


Här är Azerbaijans låt :) SHAKE SHAKE!! :) Perfekt sommarlåt. Ayesel är sååå söööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback