Det börjar närma sig...

2009-05-04 @ 10:34:02
Snart tar jag EXAMEN!!! Gud så skönt! Har dock inte fått något jobb än. Men jag har iaf Hamilton sålänge. Alltid något. Hellre det än inget alls, pengar måste man ju ha.

Helgen har gått riktigt fort..kan bero på att jag har haft en KANON helg! I torsdags cyklade vi som sagt upp till brossan och åt gott och umgicks. Lördags gick jag min powerwalk sen hälsade jag på min oufki en stund, solning sen hann jag bara hem och diska två glas så ringde Linda och ville träffas en stund haha. Sen blev det målning, blev färdiga i köket, så skönt. Lördagen jobbade jag till ett sen iväg till Siba, Jysk, Mio, Hem till pappa där brossan var sen skulle vi hem till älsklingens föräldrar och grilla..Myspys. Igår var vi och storhandlade, tränade med brossan och hälsade på mamma. Såg en riktigt rolig film med. Men kommer inte ihåg vad den heter nu haha. Sen var det bara att "spänna" gitarren och spela lite Guitar Hero haha. Där har ni min helg i detalj typ haha!

Vaknade i morse, riktigt tråkigt väder, tänker bara NEEEEEJ min powerwalk!! Men gick ner till gymmet istället och tränade sen solade. Måste ju bli brun till på torsdag plus lördagen då JAG SKA UT!! Haha sist jag var ute var i Januari, GOD DAMN! Ska iaf ner och träna sen igen :)
Skola imorgon med.....utvärdera praktik o så.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mami..


Haha hittade en bild på mig från förra året.. HAHA ser ni, Sanny kan också lite om bilar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback