Där gick dom av...

2009-05-05 @ 19:42:06
Idag var jag i skolan, haha lite wierd att se alla igen. Imorgon är det skola från 8.30 - minst 15.00..BORING. Men iaf, idag efter skolan åkte jag till Hyllinge och köpte mig en beige vårjacka som jag har velat ha LÄÄNGE. Sen köpte jag även lite annat smått och gott :) Min ena nagel började gå av idag så jag tog bort alla :( Känner mig helt handikappad. Men har ju ny tid imorgon så dom kunde åka av för en stund ;) Har varit och tränat o så, köpte mig lite god ananas och vindruvor som är sååå gott...tycker faktiskt det är godare än godis ibland. :)
Har faktiskt Liiite ångest, ska ju dricka på torsdag och sen på LÖRDAG...har ångest för jag vet om att det inte är bra att dricka när man tränar o så, man ska ju inte träna när man har sprit i kroppen eftersom levern är upptagen med att bearbeta det. Så då kan jag inte träna på fredagen och söndagen..stöööörigt....plus att jag kommer få i mig mer än vad jag ska...dvs sprit.. haha men älskling kritiserade mitt tänkande idag " Så kan du inte tänka, du tar ju faktiskt examen då får du festa till det" HELL YEAH :D
Igår var jag och oufki föressten på Välsa, alltid när man letar efter något så hittar man inget, men när man åker för att bara fönstershoppa så hittar man allt. Köpte iaf lite saker på Ikea till lägenheten !

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Älskar dig mami...



Oufkis katt Hugo chillar i vasken haha! Sekunden efter blixten (som jag glömde stänga av) så kutade han iväg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback