Cp väder

2009-05-22 @ 08:05:31
Sitter här och hänger...kommer göra det till halv. Skulle egentligen gå till jobb idag. Men  vädret tillåter inte. Så får väta ut minuterna sen ta min bil! Störigt. Kunde myst med baby lite längre  då ju. Nu är han iaf på jobb, tråkigt. Ska jobba till 4 sen blir det nog träning idag ändå, har lite ångest för igår när vi var hos pappa...alla godheter på bordet haha.
Igår när jag tränade så var jag GENOMSVETTIG, bara för att 24seven inte kan fixa en jävla ventilation. Så fort man går in dit så möts man av en VARM luft...på ett gym? What a fuck? Men står att dom ska lösa det! Får jag hoppas, är ju ett MÅSTE att ha ventilation på ett gym, undrar vad dom tänker med.

Nä lite frukost nu...sen JUUUBBB

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami...


Kommentarer

Postat av: Marcin

Men herregud, orka träna varje dag, förstör ju kroppen.

2009-05-22 @ 17:32:56

Postat av: Anonym

Vill man vara fin Marcin så får man kämpa för det. Haha

2009-05-22 @ 19:42:39
URL: http://sannyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback