Bowling!

2009-05-23 @ 09:52:44
God morgon, har precis ätit frukost och ska snart ner och träna. Sen ska vi måla sista rummet i denna stora lägenhet och det är sovrummet. Ikväll ska jag, Mikael, Martin och Jennie till Olympia och först äta jättegod mat sen bowla i 2 timmar. Ska bli sååå roligt. Var så nervös för min nagel (just den nageln man har i klotet) för den höll på att gå av, sen i morse gick den av ahhaha..så typiskt. illar inte att en bara har gått av så jag ska ta bort alla idag. Skönt på ett sätt för man kan göra mycket mer utan naglarna, då kan det vara skönt ibland att vila lite från dem.

Nä dax att träna.

Kärlek till Familj, Mikael och Vänner <3
Mami...



Jag tänker ta hem segern idag! ;)


Kommentarer

Postat av: Marcin

Jal ite bilder från i lördags tack!

2009-05-25 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback