Ångesten....

2009-05-12 @ 09:31:16
ÄR VÄRST! Har inte varit så nyttig, sen torsdags. Helst sjukt hur mycket ångest jag har nu. Men har ändå tränat. Så det är härligt. Men nu är det nya tag.. och på dessa tre veckor så går jag lätt ner till 59 kilo. :) Har gått ner nästan 6 kilo redan. Riktigt härligt. Var ute nu i morse och gick, riktigt skönt väder. Ska ner och träna i eftermiddag med.
I lördags pallade jag egentligen inte festa, var seg från torsdagen (blir lite mesig när man inte druckit på länge) hehe..gillar inte den här bakiskänslan längre. En hel dag förstörs då. Usch nej. Men iaf så hade jag en LITEN LITEN mini fest här hemma...skönt att vi inte var många för det hade jag aldrig pallat.

Idag kammar Malena hem en plats till oss! Klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback